Bericht 13

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Tollenda est atque extrahenda radicitus. Itaque e contrario moderati aequabilesque habitus, affectiones ususque corporis apti esse ad naturam videntur. Nam diligi et carum esse iucundum est propterea, quia tutiorem vitam et voluptatem pleniorem efficit.

Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Non quaeritur autem quid naturae tuae consentaneum sit, sed quid disciplinae. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. Sextilio Rufo, cum is rem ad amicos ita deferret, se esse heredem Q. Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur? Nos cum te, M.

Ergo instituto veterum, quo etiam Stoici utuntur, hinc capiamus exordium. Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Quibus rebus vita consentiens virtutibusque respondens recta et honesta et constans et naturae congruens existimari potest. Si de re disceptari oportet, nulla mihi tecum, Cato, potest esse dissensio. An hoc usque quaque, aliter in vita?

Quod si ita est, sequitur id ipsum, quod te velle video, omnes semper beatos esse sapientes. Quaerimus enim finem bonorum. An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Si mala non sunt, iacet omnis ratio Peripateticorum.

Duo Reges: constructio interrete. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? Ab hoc autem quaedam non melius quam veteres, quaedam omnino relicta. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Si enim ad populum me vocas, eum. Stoici autem, quod finem bonorum in una virtute ponunt, similes sunt illorum; Quam tu ponis in verbis, ego positam in re putabam. Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint.